Intervjuer fra åpningen på Ås
Vi har lagd en kort video med fire ulike vurderinger av hvordan Veterinærinstituttet bidrar til god helse for dyr, fisk og mennesker i Norge. Opptakene er gjort under åpningen av Veterinærbygningen på Ås 1. september 2021 hvor H.M. Dronning Sonja var tilstede.