Regjeringen foreslår økt engangsbevilgning til NIBIO og Veterinærinstituttet
Nye endringer i statsbudsjettet foreslår økt grunnbevilgning til NIBIO og Veterinærinstituttet med til sammen 15 millioner kroner. I en situasjon med lavere inntekter, skal dette bidra til å opprettholde den faglige aktiviteten.