Ønsker å styrke samarbeidet mellom Norge og Mongolia
Veterinærinstituttet ønsker å styrke samarbeidet med Mongolia innen dyrehelse og mattrygghet. Dette kommer frem i rapporten NOR-MON-HEALTH som ble presentert av Carlos das Neves, direktør for forskning og internasjonallisering ved Veterinærinstituttet, for landbruks- og matminister Olaug Bollestad og Mongolias president Khaltmaagiin Battulga tirsdag 28. januar.